Liczba wyświetleń w zeszłym tygodniu

środa, 10 czerwca 2020

Strach

Twój strach jest większy jak mój [Internet. Norach - salon24.pl].
Izba Dyscyplinarna nie uchyliła immunitetu sędziemu Tuleyi, mimo że oskarżony się przed nią nie stawił oświadczając, iż nie uznaje jej za zdolną do orzekania.
Ja, Patryk Jaki przepraszam Pana Donalda Tuska za zamieszczenie zdjęcia na moim koncie tweeterowym dnia 18.06.2018r. , które mogło powodować niezamierzone przeze mnie naruszenie dóbr osobistych Pana Donalda Tuska” — napisał Patryk Jaki, zmuszony do tego przez sąd.
— Gdybyśmy nie wymazywali więcej górników, mielibyśmy spadek — mówił w RMF FM minister Szumowski o zakażeniach koronawirusem. Tak się po latach realizuje rada Lecha Wałęsy: stłucz pan termometr a nie będziesz miał gorączki.
No i Adam Bielan na PiS-owski, alergiczny więc sposób rozmawiający z Konradem Piaseckim. Wedle niego dziennikarz tkwi w bańce pod nazwą Trzaskowski Vision Network. W pytaniu bowiem o epidemię w Polsce  polityk odczytał sugestię, że zaraza wymyka się władzy z rąk.
Sędziowie nie realizują jedynie słusznej linii, a stosują się do prawa. Funkcjonariusze tracą butę i wykonują wyroki. Minister mówi co wie, zamiast wiedzieć co mówi. Propagandyści tracą głowę. Jedynie słuszna prawda okazuje się niesłuszna. Są więc powody do paniki.
A w takim stanie popełnia się szkolne błędy.

2 komentarze:

  1. "Kłamstwo ma krótkie nogi"
    Ja dodałbym, że również "zajęcze serce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.
      Kłamstwo jest bronią słabszego, ale i sygnałem. Kiedy je bezczelnie wypowiada polityk panującej formacji, ujawnia utajony lek swego pryncypała.

      Usuń